söndag, januari 22, 2006

p3 guldgalan -varför fick inte jag komma?

Smygkikade på p3 Guldgalan igår. På TV, till stort förtret. Jag som lyssnar på P3 nästan varje dag och är riktigt snygg ibland, varför fick inte jag komma? Orättvist.
Några reflektioner:
Hårdrockarna på första raden var jävligt roliga. De var liksom för tuffa för att applådera ordentligt, men vågade ändå inte låta bli helt att applådera, vilket ledde till något slags konstigt mellanting, med attityd så det räckte och blev över.
Robyn och Karolina Kluft, är inte de egentligen väldigt lika?
Jenny Wilson fick vara med lite för mycket. Representerar hennes klädstil det tantmode som det ryktas ska komma så vill inte jag vara med. Hon såg för sjutton ut som drottning Silvia. Fast kanske lite värre.
Mina favoriter fick för få, eller inga, pris. Orättvist. Men Laleh fick två, och det förtjänade hon bannemej.
Hur gammal är egentligen Chrsitian Falk? Eller har även han drabbats av den där gråhårs-åkomman som någon i Idol eller vad det var hade?
Och hur gammal är Orup? Och vad gjorde han där? Han hade minsann inte grått hår heller, skumt.
Och hon som var med i Tre Kronor, Sanna Bråding, hur kan hon fortfarande se exakt lika dan ut? Hennes karriär i den mästerserien var ju ändå ett bra tag sedan?
Många frågor, få svar. ALlt hade varit mycekt enklare om jag fått komma. Då hade jag dessutom fått användning av min fina päls.

Inga kommentarer: