tisdag, juni 27, 2006

av någon outgrundlig anledning...

.. har jag nynnat på hiten "släpp fångarne loss det är vår!" hela dagen på jobbet idag. Två dagar kvar... Döm om min förvnåning när jag, som är så usel, fick grymme-bra kundbetyg. Hah, där ser ni. Kundbetygen går inte att lite på! Eller hur var det nu?
Fortfarande inget internet och ingen telefon hemma dock. Och det står inget BBBs hemsida om att det skulle vara något fel. Hoppas inte att det är något i grejjerna hos oss som gått sönder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ajajaj , det låter ju illa om det inte står nått hos BBB

gött att slutet nalkas där borta

lisa sa...

nu har det i alla fall dykt upp ett felmeddelande på bbb´s hemsida, och de påstår att de ska vara klara idag kl 14. Hoppas, hoppas! Vad ska jag annars ta mig till som arbetslös?