torsdag, augusti 24, 2006

modeblogg II eller vad är det egentligen för väder?

Jag trodde att förra veckans toppluva skulle toppa det mesta. Det i kombination med den konstiga kombinationen linne och halsduk eller stickad schal (hjälp hur stavas det?) som setts lite här och var i sommar. Men idag såg jag vinnaren i sensommarens kombinationstävling;
Shorts och täckväst! Det ni! Jag undrar om hon frös mest om benen eller svettades mest om överkroppen. Det måste ju vara skadligt på ett eller annat sätt.

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Jag tror att det stavas sjal.

Konstiga kombinationer där. Men jag ska kanske inte uttala mig. Under fotbolls-EM 2000 kunde jag en kväll åskådas iklädd skinnjacka och skorts, med en sverigeflagga knuten runt halsen (hädande, jag vet). Fråga mig inte hur jag kunde vara klädd så, för jag har inget svar - idag försöker jag förgäves komma på ett svar på detta.

lisa sa...

det kjänns ändå fint att du delar detta med oss!

Cliff Hanger sa...

Det är en del av min behandling. ;-)

Amiechan sa...

en sverigesjal... :D Om jag får våga mig på en gissning om varför? Jag tror att öl är svaret... :D