onsdag, september 06, 2006

Sygg-projektet lägesrapport 1

Antal dagar i projektet: 3

Utförda del-uppdrag:
En väl genomförd shoppingtur, dock med klent och tvivelaktigt resultat. Tipset jag borde erinrat mig om var: i detta läge är det inte bra att vare sig prova bh:ar eller gå på NK. Jag gjorde båda, men inte samtidigt. Blev erbjuden specialpris bara för mig på en klänning, tack men nej tack den var inte fin ändå. Imorgon kommer support på klänningsfronten att möta upp i staden. Tryggt.
Ett väl genomfört träningspass. Jag lyckades lura iväg mig själv på ett Medelpass på Friskis "på lunchen" (förutom att jag inte har lunch nuförtiden). Antingen hade de höjt temperaturen i lokalen, för det var väldigt vad svettigt det blev och lägger man så mycket energi på att svettas så blir ju allt lite jobbigare, eller så var det ett intensivpass i smyg. För jag kan väl inte ha tappat något de tre månaderna jag inte har tränat på? Hur som helst var det ganska skönt, men vi får se hur kaxig jag är imorgon.

Kommande delmål:
Rensa garderoben.
Väl synliga armmuskler
Inte se tjock ut i döskallelinnet (ha ha lycka till)

Nu har jag skrivit det här, så nu måste det uppfyllas. Eller så måste jag tänka ut riktigt bra ursäkter.

Inga kommentarer: