söndag, november 26, 2006

Hurra Hurra Hurra Hurra!


första första
Så. Nu har jag också blivit så där hip och modern med blogg.
Först tänkte jag att man verkligen måste ha ett syfte och vara en väldigt intressant person med otroligt massa roliga saker att berätta om. Men så läste jag runt lite och upptäckte att det inte var så. Inte alls. Man kan vara hur jävla tråkig som helst. Tur.


Idag har bloggen födelsedag! För ett år sedan skrev jag det första inlägget. Och jag vill bara säga tack. Tack! Har legat sömnlös och författat långa, poetiska årskrönikor, men som vanligt så är allt borta när jag vaknar på morgonen. Så jag fortsätter precis som vanligt. Välkomnen till ännu ett år på Buskisbloggen!

Men hade jag vetat lite mer exakt vilka ni är, hade ni kanske fått napp i en fiskdam. Jag vet bara inte hur jag skulle kontruera en sådan. Lakan och spö med klädnypa funkar ju bäst i verkligheten. Ta en bit tårta istället!

12 kommentarer:

Anonym sa...

kongasgratulationer.

ett år går ganska fort om man tittar i backspegeln.

kan kosat på mig en sockerrush så jag tar den första och största biten.....

lisa sa...

Bra! Du kan ta den understa delen. Hoppas det smakar!

Anonym sa...

Grattis! :)

lisa sa...

tack tack, ta tårta! Det finns tyvärr inget té.

Anonym sa...

grattis! grattis!

lisa sa...

Sbegroutjka: tack tack! Ta tårta, det finns nog lite kvar.

Anonym sa...

Jag kokar vatten just nu, så jag kan fixa te själv, men tack för tårtan! :)

Hanna sa...

sötkorv. :)

Cliff Hanger sa...

Grattis! Och nu påmindes jag om att jag också startade min blogg för ett år sedan, nästan på dagen samtidigt som du! Min syrra fyller år 26:e november också, så hon och din blogg har samma stjärntecken!

lisa sa...

Stursk: tack desamma.

Cliff: Åh, hälsa och gratta sörran! Och när bjuder du på tårta på din blogg?

Cliff Hanger sa...

Jag bjuder på en länkning till dig, hoppas att det smakar bra. :-)

lisa sa...

Smarrigt hörru! Smarrigt!