tisdag, november 14, 2006

Inte precis fruktstundsdags

Skit också. Precis just idag när det ska nätverkas som allra mest. När jag ska vara mitt allra mest sprudlande, allställningsbara jag. När jag för kanske andra gången i mitt liv har behov av visitkort som inte existerar. När jag dessutom ska träffa f.d arbetskamrater from Hell, även om det bara är de goda.
Så har jag inte sovit en blund inatt, med korta avbrott för mardrömmar. Och när jag äntligen somnat, vaknade jag av att min man pratade i sömnen. Man hade ju åtminstone kunnat hoppas på något smaskigt, men det enda han sa var, med bestämd och lite arg röst;
Kivi! Kivi!


Uppad:
Inte hade jag behövt oroa mig. Inga läskiga kollegor, inte en möjlig blivande arbetsgivare heller går den delen. Mest bara papperskorgar och träningsutrustning.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Moahahahahahaha.
Kivi! Kivi!

Moahahaha.

Anonym sa...

hehehe härligt.

det brukar ofta vara helt förryckt det man pratar om i sömnen