onsdag, november 22, 2006

va!?! hjälp!!!

Hjärtat i halsgropen! Nu kom straffet för alla mina synder, kanske framförallt för att jag inte vill byta till beta-blogger. Min profil är borta! Ingen marimekko-bild, inga "prewious posts", inga länkar, ingen inloggningsknapp. Ingenting! Utom texterna, de är kvar. Som tur är. De ser ensamma ut och om inte Blogger fixar det här, ögonaböj, kommer jag ladrig kunna sova. Och så blir det smisk. Minst sagt. Det är inte ett hot, det är ett löfte.



Ehhh. Andas ut. Det visade sig att allt kom tillbaka när jag publicerade det här nödropet. Tur. Men det får stå kvar ändå, som en påminnelse över hur tacksamma vi ska vara när teknikens under fungerar. För det gör ju det, för det mesta.

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Tekniska prylar kan vara väldigt läskiga.

lisa sa...

När jag gick på mediaprogrammet och datorerna strejkade var det folk som grät :) men då hade de förlorat ganska så jättemånga timmars finlirsjobb.