måndag, december 04, 2006

Kvällens tema.

Hela matlagningen, framdukningen och ätandet hade ett samtalsämne. Om du bara fick titta på två tv-program resten av ditt liv/ om du bara fick äta middag med en person resten av ditt liv, om du var tvungen att snuska dig med / om du var tvungen att vara med på omslaget till... XX eller XX... vad skulle du välja? Vi kom på många bra. Men. Skulle jag skriva dem här, skulle jag få väldigt många oönsakde googlingar. Det är synd, men jag låter mig begränsas, idag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

heheh härligt tema faktiskt.

Cliff Hanger sa...

Kul samtalsämne. Jag kanske ska sno det. :-) Oönskade googlingar är bara kul annars, tycker jag.

lisa sa...

Det är det bästa ämnet! Men när man kommer in på googlingar som är lite väl höger, lite väl kinky... då är det inte roligt längre, jag blir bara så generad. Fast det är jag som skrivit det. Ehhh

Anonym sa...

sålänge man själv inte googlar de skumma ämnena, varför då ens bry sig?

skriv snusket :)

lisa sa...

Det var inte snusket som var det västa, det var det höger extrema.... Balnd annat under vinjetten "på vilken tidnign skulle du helst vara omslags-person.... "