söndag, januari 28, 2007

Hur länge?


Hur länge håller fryst tårta? Jag börjar bli orolig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åhhhh vilken cool tårta, inte bara för att den är fryst men den ser tuff ut :)

lisa sa...

Haha ordvits! Det är inte bara vår bröllopstårta, det är också världens snyggaste tårta!

Hanna sa...

I Amerika äter man ju en fryst, nej tinad egentligen men ja du fattar, bit av sin bröllopstårta på den första bröllopsdagen. Ett år senare alltså. Undrar om de äter aktivt kol samtidigt. I förebyggande syfte liksom.

lisa sa...

Jag har dragit upp exemplet amerikanerna i min argumentation för att spara tårtan, men nu börjar jag svänga över till att hitta en anledning att äta upp den, för den är så läskande där den ligger, varenda gång man ska plocka fram en bit kassler eller något annat icke-festligt...

Helena sa...

Åh! Tuffaste tårtan!

Anonym sa...

Jag säger 3 månader, men det är kanske lite sent nu.

Snygg tårta.