torsdag, januari 18, 2007

Seriöst?

Mona Sahlin? Nu skojar de väl ändå. Lika bra att lägga ner hela Patit med en gång i så fall.

Jag ska starta the real SSU. Som det var på... ja när det nu var som de forfarande var lite coola. Innan de gått torsk på sliskchoklad och mes-saltsjöbadsavtal.

När jag var yngre och argare bemödade jag mig med att skriva insändare mot M. Sahlin. Det var något med Barbieklubben. (Ja, den blev publicerad). Sedan dess ryser jag lite varje gång jag tänker på henne. Hon ser ut som en ond barbiedocka dessutom. Om man nu ska plocka fram de tyngsta argumenten.
(Får man skriva att någon ser ut som en ond barbiedocka utan att bli typ stämd? Nu blev jag lite nervös. Men om Säpo kommer, ska jag säga att jag menade det som en komplimang. Smart va?!?)

3 kommentarer:

Helena sa...

Jättesmart. :)

Anonym sa...

Jag fick en insändare publiicerad för Sjödin som partiledare, med argumentet att hon är proletär. :)
/Per

lisa sa...

Haha! Jag försökte driva argumentet att han är bättre än MS, men det var ingen som gick med på det. Vi kanske skulle starta en kampanj? Sjödin for president? Att hon avgått borde gå att lösa.