torsdag, februari 01, 2007

Hej Februari!

Välkommen till världens längsta månad. Februari. Månaden som aldrig tar slut. Det där med att det är färre dagar i februari än alla andra månader, det är bara en bluff.

Tur då att:
1. Jag ska på galapremiär i en smörgåsbutik idag. (Ska jag ha klänning?)
2. Resan till Gran Canaria är bokad. (Och herregud, det är bara två veckor kvar.)
3. Jag har kommit ifrån mitt undertextberoende, och numera kollar på Greys utan text. (Vilket gör att jag slipper förgås av längtan innan texten till nästa avsnitt kommer. För de kommer typ aldrig.)
4. Weeping Willows nya skiva kommer snart. (Alldeles lagom till både fyramånadersbröllopsdag och så. Vilket sammanträffande!?!)
5. Det är kalas på lördag. (Födelsedagskalas x 2!)
6. Prisonbreak har börjat på. (Så man får kolla på en annan snygg än sin man.)
7. Att det kan få snöa hur mycket som helst, för jag slipper skotta. (Även om det inte är så bra för vårkänslorna som alltid kommer i skitfebruari.)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Oj! Du också! Jag fattar inte riktigt vad det är med den däringa karlsloken som är så nått att ha. Ett inlägg om varför kanske? Eller ska vi ta det över en fika för att undvika spekulativt material? :D

lisa sa...

Men har är ju så... liten och söt. Jag kan nog utveckla det hela över en fika. Imorgon? Det kanske inte passar sig att dregla över filmstjärnor så här i offentligheten...