lördag, februari 03, 2007

Klappat och klart

Sådärja. Nu har det delats ut bloggar i födelsedagspresenter. Blogg istället för sedvanlig loggbok åt seglande pappan. Och blogg till Farfar, journalisten. Det är bara att vänta på att anekdoterna ska strömma in. Jag hoppas på den om Kubabesöket, som inkluderar en bandspelare lagad med plåster och soldater. Eller den om badflickorna. Eller... ja. Det finns så mycket. Men de får göra precis som de vill med sina splitter nya bloggar. Och jag, jag har signat upp för livstids support för dem båda. Vad har jag gett mig in på?

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh! Precis så skulle jag vilja göra. Särskilt för farfars alla anekdoter som han alltid berättar... Men jag vågar inte riktigt. Han har ju inte ens en egen dator, så det skulle nog bli alldeles för svårt. Hoppas att ditt projekt går bra!

Anonym sa...

hmm livstids support.
Hoppas båda är hyggligt tekniska annars finns det en risk att det ballar ur.

jag ångrar att jag ställt upp på support åt familj och kompisar.

men det går säkert bra :)

lisa sa...

De är inte helt dunungar vad gäller datoranvändare, så det ska säkert gå bra!