torsdag, februari 01, 2007

Ojojoj

TRAMS OCH GNÄLL: det går inte att kommentera på din blogg! Fast det kanske du redan vet.

Det verkar som om domedagen är nära för Blogger. Allt krånglar. Bloggar går inte att gå in på. Kommenterande låter sig icke utföras. Det här är INTE bra för min yoga-stäming. Jag som var nervös redan innan. Jag som just konstaterat att jag nog får gå dit i mina mysbyxor! Med mjölfläckar på! Ska jag dessutom oroa mig över att alla bloggar kommer vara borta när jag kommer hem?

Farväl, kära vänner. Det har varit roligt att läsa er! Ta hand om er!

(för säkerhets skull)

5 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Äsch, det funkar ju.

lisa sa...

Det var tramsochgnäll som piskade upp domedagsstämningen! Jag skyller allt på henne.

SixesAndSevens sa...

Å lisa, lisa! Nog är domedagen här!! Hemma hos mig funkar det fortfarande inte, fast jag kommer in på fler bloggar nu än tidigare idag... Din, till exempel.
Läste att blogger har en massa strul just nu och att folk rapporterat in en massa olika fel. Hoppas dom fixar det snart!! Du var rätt klok som kopierade hela din blogg till anteckningar ändå...

// Domedagsprofeten

Anonym sa...

men domedagen måste vara runt hörnet om du beger dig ut i dom brallorna :)

lisa sa...

Domedagens kulle nog kunnat påskyndas om jag hade gett mig ut i de brallorna, men i sista stund tog jag mitt förnut till fånga och rotade fram ett par snygga, retrokorrekta adidas från 70-talet. Som en gasell stagade jag sedan till träningen, smidig som få! (Nä, nu ljög jag. Smidig var jag inte)