onsdag, april 04, 2007

Betongben

Snart ska jag göra El Pedros soppa. Det är bara det att jag har varit och tränat, och jag har aldrig varit så här trött i benen i hela mitt liv. Inte när jag ahr åkt skidor, inte när ajg har åkt skridskor eller cyklat. Inte efter någon annan träning. Det kanske är mitt undermedvetna som laddat uppinför stundande läsning. Men jag kommer inte upp.

Jag vet inte hur det ska gå. Hade vi haft en skrivborsstol med hjul hade det inte varit några problem, men så är inte fallet. Och om jag inte äter snart, kommer jag bli ännu mer koma-lik.

Funderar på att dela med mig av ett recept jag med. Men jag äter ju bara blodpudding.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men blodpuding är så ju gott så dela med dig ett superenkelt recept

allt blir ju recept när man måste "göra" något med en matprodukt :)

lisa sa...

Hmmm, det har du rätt i.