tisdag, april 24, 2007

Hår 2 / husmorstips



Börja inte klippa luggen när du är så trött så att ögonen nästan går i kors, hur missnöjd du än är med frisyren.
Idag när jag såg mig i spegeln fick jag en chock. Jag har Emma Hamberg-frisyr!!! Fast längre på sidorna och mer mössfrisyr. Inte bra. Inte bra alls. Visserligen kan jag vara väldigt käck men inte olidligt käck som den frisyren ger löfte om. Fast frisyren är också ganska lik hon i Kalla Fötter, australiensiskan, som är något av min hemliga stilikon. Hon är lite för -94 och lite för hurtig för att man ska ha henne som stilikon, men hon är snygg. Jag kan trösta mig med att hon inte är den enda jag skulle vilja byta utseende med.

Fast nu när jag ser efter, så är de ganska lika. Tänk om jag i själva verket vill vara Emma Hamberg? Åh nej!

3 kommentarer:

Helena sa...

*fniss*

Mitt eget hår är... konstigt... Men jag vill inte klippa av nåt, för jag vill kunna locka och greja det till bröllopet!

Anonym sa...

Jag tycker du är fin i det hår du har nu. Även om du tycker att det liknar den där Emma - vem f-n det nu än är... Jag tycker inte ni har samma frisyr.. Så d så!

lisa sa...

Ahhh bröllopshår, det är grejjer det! Själv hade jag ganska kort hår då, men det fixades så det såg lite långt ut, fast ändå inte. Ehhh....

Jerker; du har inte sett mig i min nya snelugg... fast skämt å sido så är det inte så farligt.