fredag, maj 25, 2007

Modellkarriären


Ha ha ha. Voilá, här är början på min fotomodellskarriär. Letar man riktigt, riktigt noga på internet, hittar man den här bilden. Eftersom jag blev helt överrumplad och inte fick en spänn betalt för mitt modellande, tänker jag inte avslöja vad det är reklam för. Men bilden är tagen på jobbet. Och Hasselfors är snåla jäklar som inte anlitar riktiga modeller. Eller så ska de ha credd, för att de använder sig av riktiga arbetare.
Jag finns tillgänglig för fler modelluppdrag på mailen. Betala dyrt. Inget naket.
Hmmm. Äntligen vet jag hur jag ska försörja mig off season.

9 kommentarer:

Anonym sa...

är det så att du också är suppelant nu?

lisa sa...

Eh ja. En alternativ karriär :)

Helena sa...

Men så frustrerande med dina svarta boxar... jag blir ju nyfiken och jag vet inte vad jag ska googla på. :( :)

lisa sa...

hihi!

Helena sa...

*mutter, mutter*

:)

Helena sa...

Okej, fast det var visst inte så svårt...

Inte utan att du ser lite överrumplad ut, men jag tycker det var ett bra genomfört modelluppdrag i alla fall. :)

Cliff Hanger sa...

Gödselreklam! Du är minsann tjejen som ger koskiten (för visst är det en viktig beståndsdel i gödsel?) ett ansikte! ;-)

lisa sa...

skitsnygg helt enkelt...

Hanna sa...

äh gud. jag ger upp. jag är usel på att googla, och då har jag ändå en hel del förstahandsinfo om dig. du får skicka mig länken via mail. snälla? *hundögon*