måndag, maj 21, 2007

Snuvad på konfekten

För andra måndagen i rad har vi fått GP utan Bostadsbilagan. Hela tidnignen i övrigt finns med, men med ingenting där bilagan borde varit. Någon har snott den!

Idag när jag kom hem efter att ha handlat salva på Apoteket, upptäckte jag att kartongen var tom. Ingen salvtub i. Någon hade snott den!

I fredags när jag skulle sno några rösådda hasselört på jobbet så lade ajg dem på ett specialställe i skottkärran. När jag kom för att ta hand om dem, en liten liten stund senare, var de borta. Någon hade snott dem!

Jag börjar bli trött på att bli bestulen. Vad är det för tjuvsamhälle vi lever i egentligen?

4 kommentarer:

Anonym sa...

va?
kände du inte att asken var tom?

johanna sa...

jag upptäckte idag att det är någon som sakta dränerar min havregrynspåse på jobbet i tron om att dom inte ska bli upptäckta. men den gubben gick inte! nu får jag gömma havregrynen i skrivbordlådan.
jävla tjyvsamhälle!

Helena sa...

Det är nog bara lite kompensation för att du får en så bra lott så billigt. :)

lisa sa...

GreyH; karma suger

EL_P; det var en liten ask med en liten tub

Sericea: havregrynstjuv? kolla så att det inte är ett kryp som äter upp dem!

Helena; Ja, det kanske måste jämna ut sig.