lördag, juni 16, 2007

Vilken bloggtyp är jag?

Jag gjorde också testet. Hittat hos Stationsvakt.
Och resultatet blev;

Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.


Jag kände mig lite gammal. Och lite omodebloggsaktig. På ett bra sätt.

3 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Men jag läser här! Och jag tror nog att du gillar det lite grann ändå.

lisa sa...

Eh? Gillar resultatet? Javisst. Det var mer frågorna i testet som fick en att känna sig lite gammal.

Helena sa...

Samma resultat. Svåra frågor. Jag hade inte sett någon enda av TV-serierna som jag fick välja bland som favorit. Jo, kanske ett halvt avsnitt av Desperate Housewives, förresten, men det är knappast en kandidat.