måndag, juli 30, 2007

Ett Foto I Timmen

Idag var det dags för ettfotoitimmen igen. Och jag lyckades komma ihåg det! Som vanligt fuskar jag dock med timmarna jag var på jobbet. Det är för meckigt att bära med sig kamerna i rabatteran hela dagen. Men jag kan rapportera att jag klippte gräs, krattade, rensade ogräs och nopprade dagliljor.




06:00: Torkad drog. En del av en bra frukost.



07:00 Sol på väg till jobbet!

(Här emellan jobbade jag alltså)


15:30: Operation omklädning. Jag ber att få påpeka att det inte är jag som satt upp bilden på Brad Pitt utklädd till grungeare.



16:30: Efter att ha handlat på Bilhälls (ja, det kommer alltid att vara Billhälls, trots att de påstår att de bytt nman till Hemköp, vid Stigbergstorget) såg jag det här snygga klistermärket.



17:30: Lite datortid.


18:30: På väg att bli potatissallad, lagad av min kära make.



19:30: Jag lagar äppelmos för första gången i mitt liv, av äpplen från kolonin!



20:30: Betalar räkningar. Det tråkigaste som finns i hela världen. Det hjäkper inte att tänka att man ska vara glad för att man kan betala sina räkningar.

7 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

De e jö johnny depp jö! :)

Helena sa...

Men fuck, det kom ju inte jag ihåg. Tänkte att jag skulle ta det den 7:e, på bröllopet, men det bidde ju såklart inte så... inte tusan hade jag skrivit upp reservdatumet nånstans inte. *morr* Å andra sidan kanske jag kan efterkonstrera en EFIT av andras bröllopsbilder? Hmm...

Tufft att se moskoket lajv!

johanna sa...

är det bestämda dagar man måste EFITa på? jag förstår inte era konstiga påhitt som jag aldrig får vara med på! :o)

snyggt jobbskåp förresten. :o)sunkigare omklädningsrum kan man hitta.

mikebike sa...

shittihelvete, räkningarna har jag glömt. igen.

lisa sa...

ah, depp och pitt det är ungeför samma.

Helena, om inte annat så är det väl efit igen den 8:e?

Sericea: japp, om man ska vara med på efit-hemsidan så är det speciella dagar. det är lite det som är rolgit, att man kan gå in pch jämföra andras dagar. men mest är det ett bra sätt att få tummen ur och ta vardagsbilden på.

mikebike: räkningar är till för att ignoreras. jag tycker det är omodernt med räkningar.

Helena sa...

7:e, väl? Ska försöka komma ihåg då, men man bör ju inte MISSA dagar... kan ju förstås göra en egen dag. De brukar inte ha nåt emot att man väljer ett eget datum om man missat, fast helst ska det ju vara rätt förstås.

lisa sa...

7:e är det säkert.