tisdag, juli 03, 2007

killar

Jag läser att min hemliga favorit, som jag minsann skrev om även i den här bloggens ungdoms dagar då den fortfarande var bra, ska starta en religion med en barnprogramledare och tillika polis (har jag för mig). Det gör mig mer än lovligt förvirrad. Jag som precis kände att jag kanske förstod grejjen med Musses gamla program. Och vart har den där Andreas tagit vägen? Jag saknar honom. Och hans offentliga karriär, att först vara progamledare för ett syprogram och sedan ett kampsportsprogram är ju sjukt charmerande.

3 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Vilken grym kombo med syslöjd och kampsport!

Seriöst, det är en fin tanke att man ska kunna starta sin egen religion. Men "livsåskådning" vore nog lämpligare. En religion kräver nog mer ...hur ska jag formulera mig... mer spiritualitet, mer oförbehållen andlighet.

Hanna sa...

barnprogramledarjonas är ju min hottiehunk. jag minns för länge sen (mossa) när han var med i knesset, som luuk ledde innan han blev folkkär. Han är lika stilig än idag.

lisa sa...

ja, en egen religion låter ju lite... att ta i. Speciellt eftersom de är ateister.

Myroribrallanjonas är inte helt fel, nej!