onsdag, augusti 01, 2007

Kolla Kolla

Jag har varit och klippt mig. Det blev akut, efter att jag klippte mig själv förra veckan och bara skulle "ta lite till". Ta lite till = klippa helt skevt och för mycket, visade det sig.

Det här är första gången på väldigt länge som jag varken inte får Kennedyfrisyr eller måste springa hem och tvätta håret omedelbart efter klippningen. Jag tror minsann jag hittat en frisörska som jag kan komma tillbaka till! Det var på tiden, det har jag aldrig haft förut. Synd att det inte var den billigaste, men det var värt det.

6 kommentarer:

Helena sa...

Tufft. Min egen frisyr är närmast kaos, så du kanske får tipsa mig om vem det är...

SixesAndSevens sa...

kolla kolla?? var är bilden då?

Hanna sa...

kennedyfrisyr?

lisa sa...

Frisersalongen heter Kolla kolla.

Kennedyfrisyr= allt för uppfönad volym på huvudet. Inte så klädsamt på mig.

johanna sa...

Inte den manliga Kennedy-varianten då? :o)

lisa sa...

den manliga är också ganska fönad, och ja, jag har varit misstänkt lik den med när jag kommit ut från frissor...