onsdag, september 05, 2007

muff


Den här sidan är lite farlig att hitta för en sådan hemmafruwannabe som mig. Som inte riktigt kan vara still hemma en hel dag utan att baka något. Den senaste vekcan sjukhemmavaro har resulterat i bröd, rabarberkräm, rabarber- och päronpaj, diverse middag (som inte är lika roligt att producera) samt muffins.

Jag gillar speciellt funktionen där man kan söka på enstaka ingredienser, och att de verkar ha många allergi-alternativ.

Idag blev det muffins med päron och kardemumma. Men de är inte provsmakade än. Ska med på bäbisinspektionsvisit!

8 kommentarer:

Anonym sa...

din rubrik kommer att locka många besökare kan jag säga :)

bra tips på recept iallfall

lisa sa...

eller hur!?! man är väl smart. eller kanske inte. de blir nog besvikna, som vanligt.

Anonym sa...

din lurifax

jag har anmält mitt intresse till styrelsen nu - så får vi se om jag är tillräckligt "hot" för er :)

lisa sa...

bra! jag hoppas du kommer med, och det tror jag att du gör. men dethär betyder att vi kommer att ses live inom en snar framtid, spännande!

johanna sa...

skickar du på bakverk per post? jag är intresserad!

lisa sa...

nä, så långt sträcker sig inte husmoderskapet ännu. men baka själv vettja! lätt som en plätt!

johanna sa...

jag orkar inte, jag är så lat.. :o)

Jojo sa...

AH dom ser ju grymt goda ut!!! Jag har förresten ett recept på ananaspaj på min blogg, den var god också.