torsdag, oktober 18, 2007

Hittad

Jag började ju egentligen med Bookcrossing för att jag behövde rensa ut i bokhyllan. För att det inte längre räckte med dubbla rader för att få plats med alla böcker. Men de senaste dagarna har det strömmat in release alerts, någon har toksläppt böcker nere i Klippan. Så då kunde jag så klart inte låta bli att gå dit och se om några fanns kvar. Och jag hittade en! Efter att ha cirkulerat omkring som en skum typ runt, runt några hus, så hittade jag faktiskt en påse med en bok, hängandes på ett staket, helt enligt anvisningarna från internet. Mycket spännande!

Till mitt boksamlarförsvar måste jag påpeka att jag i min tur släppte två böcker i samma område, så min bokhög har på det stora hela minskat med en, och den kommer jag också att släppa igen, efter att jag läst den.

Om någon mer vill leta, kolla här.

Inga kommentarer: