tisdag, oktober 02, 2007

panik

För att inte drabbas av hjälpjagharblivitarbetslös-panik såg jag till att ladda upp med mycket att göra. Nu har jag så mycket att göra att jag får hjälpvadjagharmycketattgöra-panik istället. Till råga på allt åkte jag nästan hela vägen ut till kolonin innan jag kom på att det var nycklarna jag glömt hemma. När jag kom hem skrev jag en lista på alla dessa viktiga saker jag måste göra, och kom fram till att det var cirka åtta innan tisdag. Plus att jag ska se det nya Greys Anatomy avsnittet och lata mig. Och börja träna.

Och kanske, kanske ska jag söka några kurser på GU för säkerhets skull. Eller ska jag det?

Jag vet. Jag är en bortskämd jävel. Men även jag kan väl få stressa upp mig lite ibland?

3 kommentarer:

Helena sa...

Sök distanskurser så kan du plugga OCH vara hemmafru. :)

Per sa...

Glömma nycklar är fördjävligt. Gjorde upptäckten engång i Kållered vid garageporten. Efter det så hade jag dem jämt med mig. Enklast så.

lisa sa...

distanskurer.... mmmmm där sa du nå´t!

jag hade alltid nycklarna i jobbväskan. men inget jobb = ingen jobbväska. det värsta var att jag lämnade hemmet med en känsla av att jag glömt något...