måndag, oktober 08, 2007

Vi ska aldrig skaffa bil

För de där parkeringspengarna, alla mynt som tydligen bara väller in hos oss, de är bra att ha. För ett år sedan räknade vi ihop. Pillade i peng efter peng i papprör. Då gav det sisådär två tusen. De tog vi glatt med oss på bröllopsresan. Eller i alla fall inväxlade på konto.

Nu, efter endast ett år samlande, visade det sig att vi har skrapat ihop tusen pix. Perfekt till Köpenhamnsresan!

Nu återstår bara problemet att jag måste skriva ut biljetterna och inte kan få tag i någon skrivare. Biblioteket kanske? Copyshopen? När jag blir stor ska jag skaffa mig en egen skrivare. Kanske om ett år, när myntburken börjar svämma över igen?

Uppdaterat: Klart jag inte behöver skaffa skrivare när det är så enkelt att skriva ut hos copyshoppen! Trots surgubbe!

Inga kommentarer: