torsdag, november 22, 2007

Presenter!!! Hurra!!!

Nej, nu får det vara slutgnällt för en stund.

Jag har råkat ge mig in i de duktiga handarbetspysselbloggarnas värld. Hjälp, jag känner mig inte riktigt lika superduktig på att pyssla, men när jag nu hade chansen att vara den första som kommenterade hos Effy kunde jag inte låta bli...
Så här funkar det:
“I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

Alltså, de tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg får present av mig. Inom ett år. Enda kravet är att du själv ska ha en blogg och på denna göra likadant. En hemmapysslad present! Det enda jag kan garantera är att det inte blir något som har med borrning att göra! Seså, sätt igång och kommentera! Och pyssla!

5 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Men det betyder ju att man måste ge upp sin surt förvärvade anonymitet och "komma ut" med namn och adress och grejer... Alltså för att få presenten. Nä det törs jag inte...

lisa sa...

fegis! du behöver ju bara avslöja för mig.

johanna sa...

vad ska du ge bort hempysslad borrning? jag kan förstöra min vägg hemma själv du vet ;o)

lisa sa...

haha :)

Helena sa...

Men vad ska man pyssla då..? Jag pysslar ju inte... fast det verkar tufft. Men jag kan inte komma på nåt att pyssla... som nån skulle vilja ha...