torsdag, december 27, 2007

här nu

Jag är fortfarande lite kallsvettig av att ha bränt 7200 spänn idag. Och lite vimmelkantig av instruktionsboksläsande. Och ganska så jätterädd för att röra den där saken. Om en stund kanske jag vågar koppla in den i datorn. Jag har ju sjuhundra gåigenomintruktionsbokenochprovaallt-bilder att visa! Sport- och landskapsfunktionerna får dock vänta till en annan dag. De var svåra att hitta motiv till inomhus.

För övrigt så har julen varit mycket bra. Vi var bara borta två nätter, och inte längre bort än i Mölndal och Varberg, men det känns ändå som om vi varit på semester jättelänge jättelångt bort. Och fina paket har jag fått.

7 kommentarer:

Fundera grönt sa...

Åååh! Jag är avis. Det blir nog bra ska du se, det blir nog bra. Man kan inte bli bästisar på en gång, eller hur? Eller det kan man kanske. :)

lisa sa...

Så fort man slutat vara rädd :) Skräcken för att över huvud taget ta i detta dyra ting börjar dock lägga sig. Och nu har jag gjort ett rejält näsavtryck på displayen. lika bra att köra på då!

Helena sa...

Roligt, roligt! Ni lär nog känna varandra snart, du och saken! :)

la linda sa...

det är mycket pengar men sákerligen en bra investering. lycka till!!

Anonym sa...

oja, nu får du slå oss med häpnad varje dag med alster från din artistiska ådra! :o)

lisa sa...

Nu får jag inte så lite prestationsångest!

johanna sa...

bah, trams. inte ska lilla människan känna så där. vi ser med glädje fram emot alla dina tilltag, dåliga som bra. :o)