söndag, december 30, 2007

Listan 2007

Här kommer den. Den stora listan. För tredje året. Läs 2005 och 2006.

Årets...
...bästa film: This is England
...bästa kulturgärning: Bokhora.se
...oväntade inköp: kolonin
...mest efterlängtade inköp: kameran
...anställningsform: säsong.
...jag vet inte vad jag pysslar med men är ändå lite beroende: facebook
...jag har verkligen inte där att göra: myspace
...tv-serie: Weeds
...bisarra semester: charter
...antikilmaxkonsert: Dolly jagv vet inte vad jag väntade mig med inte det där.
...det var inte så svårt som jag trodde: att få jobb. i alla fall fram tills nu.
...det var dags men det var vidirgt: mina fem tandläkarbesök i våras.
...oväntade nya hobby: finöl
...mesta vuxenpoäng: utan att jag vet hur det gick till, är jag plötsligt sekreterare i bostadsrättsföreningen
...mest överskattade: näsduksträdet
...bortregnade: sommaren
...avslutade och saknade: bokcirkeln
...festival: way out west! ge mig mer!
...flopp: nanowri. jag kan inte skriva sammanhängande text.
...sötaste barn: knyttet så klart
...deckarplöjning: Arne Dahls om A-gruppen. jag saknar dem nu när det är slut!
...godaste öl: Meantime chocolate och Nörrebro Skärgårdsporter
...äckligaste öl: Bröckhouse Julebryg och Corsendonk Christmas ale

Ja det var det. Gott nytt år kära ni!

4 kommentarer:

Helena sa...

Bra lista! Jag måste också sammanfatta året...

johanna sa...

Gott nytt år!

Cliff Hanger sa...

Jag blir lite impad av att du blivit sekreterare i bostadsrättsföreningen.

Grått nytt hår!

lisa sa...

Det är skrämmande lätt att bli, lite värre att vara.