onsdag, januari 09, 2008

Allergen


Det har ju konstaterats att det är laktosintolerans som är 2008 års allergi. Det ska låglaktosas i långa banor. Mjölkmage är ordet på alla svullmagar. Visst, jag vill inte vara den som är den. Men jag vill ändå slå ett slag för citrusallergin som en alternativ trend. Det skulle göra det hela lite lättar för mig att motivera mig till avhållsamhet från alla dessa mestadels gulskalade frukter. Att liggga och klia mig på benen hela natten verkar inte vara nog motivation tydligen.


(p.s förlåt alla laktosintoleranta att jag driver med er allergi. det var taskigt.)

(p.s 2 jag vet att det är en banan på bilden och det ät inte en citrusfrukt)

7 kommentarer:

johanna sa...

jag var allergisk mot gröna äpplen som ung men inte längre, får jag vara med ändå?
mjölk ger starka ben/barn/kalvar/whatever! :o)

lisa sa...

det kan också vara en alternativ trendallergi!

Fundera grönt sa...

shit, jag kliar mig på benen! är det citrusallergi menar du? :)

lisa sa...

det är det defenitivt! den nya trenden! eller så har du sticksiga långkalsonger :)

Fundera grönt sa...

inte när jag sover! (inte annars heller iof)

Anonym sa...

eller så har du håriga ben? :o)

lisa sa...

då återstår bara allergi- eller hår-alternativet då.