tisdag, januari 15, 2008

Utmärkt

Jag har fått en utmärkelse minsann. Från både här och där!
Utmärkelsen heter "You make my day-award"
Så här fungerar det:
“Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”

Ojoj.
Tio stycken då alltså.
Jag vill ju ge tillbaka till både Sericea och Fundera Grönt.
Och till Saring. Till Jojo. Och Mia Skäringer, fast hon borde blogga någonananstans än på jobbiga mamasidan. Till Virkverket för inspirationen. Schmut för snygga bilder. Lotten och Linda K för ren och skär underhållning. Bokhora för de många tipsen.

Se där. Tio stycken utmärkelser / lästips. Bara så där. En tisdag.

4 kommentarer:

Saring sa...

WOW!!! ÅÅÅÅÅH FY FAAABIAN SÅ GLAD JAG BLIR!!! Visste du att jag behövde det här så in i bängen idag eller? You mindreader, you.

TACK gullis.

lisa sa...

Japp, jag kände det på mig.

Lotten Bergman sa...

Åhå, jag bugar och tackar! (Men jag kommer antagligen att förhala mitt eget utmärkande eftersom jag är en synnerligen motvillig utmaningsbloggare. Jag säger till om jag får något ur mig!)

lisa sa...

det är fullkomligt frivilligt och förhalningsbart!