måndag, februari 11, 2008

oskrivet

Det är verkligen, verkligen frustrerande att inte ha en skrivare, och inte heller ha råd att köpa en skrivare, när det är så otrligt mycket grejjer som ska skrivas ut. Idag försökte jag med biblioteket, men det visade sig att nej, det fanns ingen dator ledig, eller jo det gjorde det kanske men då måste jag logga in mig här, och nej, det funkade visst inte och oj, den där datorn kanske var ledig, prova den, och betala två kronor i förskott och nej hoppsan, hälften av de erfoderliga papprena visade sig ligga kvar hemma, etersom jag inte kollat ordentligt vilka papper som behövdes. Det var något jävla banknummer hit och serienummer dit. Just nu känns det som att
1, jag kommer aldrig lyckas få tillbaka de 650 kronorna jag skulle få på kameraköpet
2, vi kommer inte komma med flyget, alternativt inte få vårt hotellrum i Edinburgh, för jag kommer att ha skrivit ut fel papper som inte duger, om jag över huvud taget lyckas skriva ut några papper.

Och jag är så jävla trött på att fixa med sådant här. Att alltihop ska utmynna i någonting bra, som till exempel pengar in på det magra kontot och en resa, känns otroligt avlägset.

4 kommentarer:

johanna sa...

kära du, jag har en skrivare jag vill bli av med. det är ett gammalt skrälle men den funkar mkt bra. jag kan fixa gratis färgpatroner till den om dom torkat igen.
are you interested? :o)

Helena sa...

Det är underbart att ha en skrivare! Behöver du låna så finns det här.

Och jag har faktiskt fått mina Canon-pengar efter många om och men! Wee!

lisa sa...

Sericea: jag är MYCKET intresserad!

Gött att veta att Canonpengarna KAN komma.

johanna sa...

okaj, vi skrivs mer om d på Fejsbook :o)