onsdag, februari 06, 2008

Snedträning

Jag är fakriskt precis hur bra som helst, som har börjat träna igen. Som till och med kom iväg på träning idag, trots massor att göra och trots att det inte ens var på hemmafriskis. (Jag träffade för övrigt en kompis kompis och fick säga frasen: ursäkta, har inte vi bytt kläder med varandra? det var roligt). Väl i farten gick jag på stan en stund och jagade viltfärsbiffar med misslyckat resultat, handlade garn, gick till Stigbergsbillhälls och handlade massor. Nu när jag kommit hem, duschat (äntligen) och ätit är jag så trött att mitt huvud känns snett. Som om det är tyngre på ena sidan, som om hjärnan lutar.
Jag undrar hur det kommer att gå ikväll, då jag ska vara sekreterare igen. Kanske får ställa laptopen snett?

4 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

"Jag är fakriskt precis hur bra som helst, som har börjat träna igen. Som till och med kom iväg på träning idag, trots massor att göra".

Duktig? Det beror ju på hur viktiga grejerna var som du smet ifrån. ;-)

Förr i tiden jagade man vilt, nu jagar man viltfärsbiffar...

lisa sa...

Jag smet inte från något, så det så. Jag bara omdisponerade lite i min planering :)

Anonym sa...

istället för att ligga på soffan eller sitta framför datorn så tränade hon, det är omdisponering det ;o)

lisa sa...

Hahaha, ja eller så sköt jag upp att dammsuga, plocka undan tvätt, baka, städa toa och säkert något mer tills idag istället :)