söndag, mars 16, 2008

Älskade sak.





Jag är så kär i min kamera. Det är det bästa jag någonsin köpt. Skulle man kunna, skulle jag gift mig med den med.
Kände att jag inte fotat så mycket i veckan. Bara ett äckligt sår, mat, lite växter. Så det var jag tvungen att ta igen nu i helgen. Över 300 bilder, bara så där. Åh, vad skönt det är med digitalt. Det blev bilder på barn. På mera mat. Pannkakor. Vinbär, pelargoner. Det mesta. Nu saknas bara ett makro. Det får bli när lönen börjar komma in lite mer stadigt.

3 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Det finns ju vissa personer som har sex med cyklar, så då borde du kunna gifta dig med din kamera, tycker jag.

Helena sa...

Jag vet vad du menar! Jag äääälskar min också (fast jag är samtidigt frustrerad eftersom jag vill köpa till lite prylar men inte har råd än...). Fast vad gäller äktenskapsbiten är jag faktiskt väldigt glad över att vara gift med Jonas...

lisa sa...

Jag är sjävklart mycket nöjd med att vara gift med min nuvarande make. Kameran kommer på andra plats...