söndag, mars 02, 2008

Ommöblerat

Alltid när jag har varit ute och rest, vill jag fixa iordning hemma. Det är en reaktion som inte är helt logiskt, men som den här gången resulteade i att det sitter sovrumsgardiner i köket och att köksbordet står på ett... nyskapande sätt.
Jag har varit väldigt förtjust i att möblera om i hela mitt liv. Synd då att vi bor i en lägenhet som är i princip oommöbleringsbar. Under de tre åren vi bott här, har vi flyttat datorbordet två meter. Och nu vridit på köksbordet. Någon som vill ha ommöblerat hos sig? Man kan säga att jag har ett uppdämt behov.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig! Kan vi få se en bild?
mamman

lisa sa...

Kanske det kanske, annars kan du nog få se det "live".

Anonym sa...

Varför inte ställa datorn i hallen!?
mamman

lisa sa...

Där får den inte plats, tyvärr.

Helena sa...

Vi tar gärna emot lite kreativa förslag. :) Vi ska köpa en hel del möbler när vi får råd och det blir stora ommöbleringar... inreda ett helt kontor från scratch, och vi har inte ens bestämt vilket av rummen det blir...

lisa sa...

Åh, paradiset! Jag kommer och pekar med hela handen :)
Fast min specialitet är pyttesmå, avlänga flickrum.

johanna sa...

jag bytte nyligen plats på allt i vardagsrummet. eller bytte vägg kan man säja. det är fortfarande flyttstökigt här o många projekt som pågår samtidigt, ommålning, listmålning, var ska man o ska man inte ha gardiner osv, men man kan skönja ett visst ljus i slutet av tunneln :o)

lisa sa...

Kul med en ny lägenhet att möblera!