tisdag, november 18, 2008

Hemmavarande

Sådärja. Nu är vi två daglediga i det här hushållet. En hemmafru och en hemmaman. Rekan jobbar inte mer på skitbilbyggarbanan. Än så länge är det lungt ekonomiskt, men det blir onekligen ett stort tomrum i den gemensamma plånkan så småningom.

Jag kan föreställa mig att det kommer att bli ett och annat krig om datorn. Idag vann jag, än så länge, och nu vågar jag inte resa mig för då kanske det blir hemmamannens tur. Kanske läge att skaka liv i den gamla laptopen?

5 kommentarer:

Jonte sa...

Ha, ha, ha! Nu har jag kontrollen över datorn!

lisa sa...

Trodde du ja, det var ju bara att locka bort dig med ltie mat! Mauahaha!

johanna sa...

oj vad trist. fast nu har ni ju tid att mysa med varann :o)

lisa sa...

ja, det är ju inte trist. gratis dessutom.

johanna sa...

ja gratis är gott! :o)