torsdag, september 16, 2010

Fyndat

Senaste fyndet, 9 :-

Jag har börjat ha som fredagsnöje att okynnesbuda på lite traderagrejjer. Det har bland annat resulterat i en fleeceoverall, lite tröjor och byxor till Max. För det mesta har jag kommit undan väldigt billigt. Så att jag får lite dåligt samvete, när jag köper ett litet plagg för nio kronor, plus kansle tolv i porto. Jag länner mig lite dum emot säljarna, att de får stå där och packa ihop små grejjer, klippa och klistra ihop paket, komma ihåg att lägga på lådan, och allt för en vinst på nio kronor. Kan det verkligen vara värt det? Men jag kan ju inte precis ringa upp och säga, Ursäkta, det här blev visst pinsamt billigt, jag sätter in fem kronor till på ditt konto, som dricks.

4 kommentarer:

LillaGrå sa...

När jag köpte en skjorta till V för en krona avrundade jag faktiskt slutsumman (med frakten) uppåt med några kronor... det kändes så himla galet att bara betala en krona.

lisa sa...

Det förstår jag!

Thepas sa...

Den där hönsbodyn köpte jag också på Tradera!

lisa sa...

Visst är den snygg!?!