tisdag, december 06, 2005

mera träning

yes! idag lyckades jag pricka in ännu ett otestat pass. Medel klockan nitton på tisdagar. Så om man bortser från passen som börjar kvart över läggdags, passen på helgerna och passen på dagarna för panchisar, så har jag bara fem pass kvar. Det ni!?!
Jag hade dessutom dubbeltur, för det var min Flora min favorit som var tränare. I love her. Tyvärr var hon bara vikarie. Men gött ändå. Det var lite nya låtar, lite nya rörelser, jämfört med förra terminen då hon hade det bästa passet, och det var bara ändrat till det bättre.
Lyckades dessutom verkligen klarlägga lösningen på mina svett-problem. Jag har länge känt mig dålig och klen för att jag svettas så lite när jag tränar. Tänkt att jag är fasligt otränad, inte tar i ordentligt trots allt och så vidare. Den enkla lösningen är: Jag har hittills nästan alltid hållit mig i ett och samma hörn, där ett av fläktrören blåser in en massa kall luft. Inte så konstigt att det är svårt att bli svettig då. Idag däremot, oj oj vad svettigt det var. Jag ska nog muta in ett nytt revir nu. Ett där man får svettas ifred, utan en massa kall luft som kommer och förstör och ska vara fräsch. Fräsch får man vara någon annan stans, någon annan gång.

1 kommentar:

lisa sa...

måste tillägga att jag idag prövade passet klckan sjutton, ännu ett oprövat pass med andra ord. Svårt men rättvist, kan man kalla det.