onsdag, december 14, 2005

nej

idag orkar jag inte klämma ur mig något vettigt. Har varit på stan och shoppat julklappar i fem timmar. Det roligaste är helt klart att slå in dem. Skulle kunna jobba i butik bara för det. En butik med väldigt lite kunder då, så man kan ta god tid på sig och slå in paketen riktigt fint.
Men jag har tänkt en del, och gjort lite research inför kommande texter. Det är stora saker på gång.
Tänkte också läskas lite med att det inom en snar framtid kanske kommer komma upp en fotoblogg. Finns viss risk för det.
Tack och god natt.

2 kommentarer:

johanna sa...

Slå in paket är hur kul som helst om inte formen är för konstig. Som liten var mitt drömjobb i bokaffär, för där får man bara slå in fyrkantiga paket.

lisa sa...

åh ja, det hade varit perfekt. Jag får försöka beställa många småsaker från vår fastighetsförnödenhetsaffär på jobbet, för de skickar allt i så bra kartonger.