torsdag, februari 23, 2006

jag gjorde det!

Hej!
Jag har en fråga angående texterna på baksidan av mjälkpaketen, vilka är något jag alltid läser. (det är ju svårt att undvika). I den för tillfället aktuella kampanjen listar Ni ju till exempel "6 sätt att ta kontakt med sin hemliga kärlek" samt "6 grejor att bli glad av när allt känns ruttet". Så längt allt väl, men det är de två andra texterna jag ställer mig frågande till. Närmare bestämt förhållandet mellan rubrik och text/lista. Rubriken lovar "7 ovanliga hobbyer att variera vardagen med" samt "6 anlednignar att göra tråkiga saker". Döm om mion förvåning när jag endast serveras fyra (4) hobbyer samt fem (5) tråkiga saker. Är det rubrikerna som ljuger eller fick de återstående tipsen inte plats? Eller kommer detta att följas upp med kommande kampanjer, så vi kan se fram emot en fortsättning? Eller är detta endast ett skämt som jag inte förstår?
Med vänliga hälsnignar Lisa (aka Vän Av Ordning)


Nu får vi se vem som skrattar sist...

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Som den vän av ordning JAG är, vill jag vänligen påpeka att du har skrivit "hälsnignar". Hi hi... ;-) (Hoppsan, där kom en smiley också *retas*).

Slarva lite på tangentbordet kan alla göra, men det var extra kul att du skrev det i anslutning till "vän av ordning".

lisa sa...

oh shit, vad pinsamt. Jag måste verkligen, verkligen, lära mig kolla vad jag skriver innan jag skickar/publicerar det. : )