onsdag, februari 15, 2006

påminnelse


Jag måste bara påminna er alla. Ni har väl inte glömt Brainpool? Världens bästa band. Visst, det var några år sedan, men skivorna är defenitvt värda att letas upp. Eller laddas ner, om man är lagd åt det hållet. De är alldeles för bra för att försvinna i glömska. Som Beatles fast bra, ungefär. Om man bortser från rockoperan de gjorde 2004. Men den kan vi väl vara generösa nog att bortse från?
EN intressant sak är, att när jag började lyssna på dem så tänkte jag att de var gamla killar. Nu är jag äldre än vad de var då. Det är defenitivt för sent att bli barnstjärna för min del.
(Åh nej, ångest. Nu när jag skulle leta upp en fin bild och lite mer fakta om Brainpool till det här inlägget, upptäckte jag att vissa av dem har skrämmande mycket att göra med Per Gessle. Det måste jag genast förtränga. Aldrig får man vara helt nöjd)

Inga kommentarer: