onsdag, februari 22, 2006

tänka på vad man önskar sig

Den här bloggen har nog lite väl stor genomslagskraft. Jag vad ju om en trevlig litenförkylning, så jag kunde stanna hemma och titta på alla tv-serier jag vill se några dagar. Blev alldeles sjuk. Hela min hjärna har rymt och blivit ersatt av snor.
Jag ska aldrig önska mig något sådant någon mer gång.
Och den där önskan om att alla skulle börja använda mer hårspray för att öka på växthueffekten (och få snygga frillor), så att jag skulle slippa köra snö, den vågar jag i dagsläget inte ens tänka på.

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Jag svär på hedersmord att jag läste detta EFTER att jag skrev mitt senaste inlägg (om att öka på växthuseffekten).

lisa sa...

svär på hedersmord?
i så fall tror jag dig.
Vi kanske borde starta en gemensam kampanj? Namnlistor?