tisdag, februari 21, 2006

Jeopardy med Adam

Råkade titta lite på nya Jeopardy. Och inte för att jag vill dissa allt som är nytt, men vad ...?
Hela studiodekoren såg ut som något ställe som säljer mobiltelefonringsignaler. Samma typsnitt som på mobildisplayen, känns inte det redan lite väl 2002? Och Jeopardy som inte precis är kända för att byta dekor så där värst ofta.
Jag blev så upprörd att jag inte ens kunde koncentrara mig på hur Adam Alsing gjorde sig som den nya Magnus Härenstam.
Tacka vet jag Jeopardy som brädspel!

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Det är tur att Claes Elfsberg har sett likadan ut i 30 år så att man kan koncentrera sig på nyheterna. (Okej, lite dåligt exempel med Claes eftersom han blivit tittarombudsman nu. Men poängen är att han har sett likadan ut i alla år för vår skull, för att vi ska kunna fokusera).

lisa sa...

precis! Det var hårt när de gjorde om i Aktuellt och Rapports studois för några år sedan. Knappast så man märkte vad som hänt i världen den veckan.