tisdag, februari 14, 2006

yes yes yes

Jag klarade det! Jag har tagit traktorkörkortet! Nu slipper jag låtsas att jag kör "till och från åkern" på jobbet där vi då rakt inte har några åkrar. Det tog bar tre försök. På ett år. Ni skulle bara veta hur svårt det var. Nu ska jag genast förtränga allt och skaffa mig ett liv. För nu behöver jag inte lägre veta hur mycket ett hölass får sticka ut från lasten, samt hur stort axeltryck man får ha, exakt var alla reflexer ska sitta på ett traktorsläp o.s.v. Hej världen, jag är tillbaka!

5 kommentarer:

lisa sa...

jajjamen! Jag är en kortmänniska av stora mått. Vad kommer här näst? Undras om man får kort på jägarexamen eller kanske skepparexamen, som pappa hejjar på?

Cliff Hanger sa...

Grattis!

(Min sambo Bionda har också traktorkörkort btw).

lisa sa...

kool sambo du har el mango!

Cliff Hanger sa...

Kool? Nja, snarare lantis i exil. :-)

(Jo, hon är rätt kool faktisk... eller cool).

Anonym sa...

Grattis!

/Kulturslackern