söndag, april 30, 2006

tillfällig modeblogg


Nej. Vanligvis brukar jag inte ha så värst stort behov av att rita och berätta om vad jag har shoppat/ har på mig/ måste shoppa/ har i garderoben.
Men idag måste jag göra ett undantag. Jag har nämligen köpt Jackan. Världens snyggaste. Lite smolk i bägaren uppstod dock, då jag smurfade runt lite angående mitt fynd, och blev varse att det egentligen är en killjacka. På min stiligt byggda kropp sitter den dock som gjutet. Så ni kan väl låta bli att säga det till någon.
I vilket fall som helst kommer jag att vara snyggast på barrikaderna imorgon. Vänta bara.

4 kommentarer:

:sericea: sa...

det spelar väl fan ingen roll att det är en killjacka? vissa killkläder är faktiskt snyggare än tjejklderna. det är ibland lite för puttinuttigt o brist på tyg på tjejkläderna.
typ rosa till tjejerna o döskallar till killarna du vet.
bra köp! skitsnygg.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åååh, den jackan har jag också drömt om. Men jag provade tjejjackan och jag såg helt pucko ut. Buhuhu. Skulle väl ha testat den här i stället. Den är verkligen världsa-snygg.

mikebike sa...

skit i om det är en killjacka. bara den passar. själv har jag en del elvinekläder. de är som sydda för mig. nästan allt sitter som en keps. men du jag hörde nåt om utförsäljning. de brukar ha en sådan en gång på våren och en gång på hösten och håller till på järntorget over expert.

lisa sa...

det var på utförsäljningen som jag hittade jackan. Två kompisar var där för att shoppa, men konstaterade snart att allt de hittade skulle passsa bäst på mig. Så då tipsade de mig. Det var en småskum lokal vid Järntorget med jätte-jobbiga trappor.
Ledesn Mikebike, men nu ´har du missat rean. Kan ju trösta dig med att inget hade passat dig, eftersom allt skulle passat mig.