söndag, april 02, 2006

utmaning

När El mango kallar, då svarar man. Han har utmanat mig, med flera, på att svara på diverse livsavgörande frågor. Så jag hugger väl in!

Din mammas mellannamn: Maj-Louise. Det skulle man inte kunna tro.

Vilken maträtt är du? Blodpudding?

Namn på dina framtida barn? Efter gamla hedervärda släktingar. T. ex Ellen, Greta, Hugo. Synd bara att dessa namn börjar bli lite väl trendiga, har ni inte fattat att det är jag som har paxat?

Vad är du rädd för?
Äckliga killgäng, grodor

Favvohundras? Bullterrier

Krigsskador? Ärr efter att ha kört in i kedjedrevet på cykeln i smalbenet. Försöker hävda att det är ett sån´t där coolt sjöbuse-ärr som ändrar färg beroende på vad det ska bli för väder, men till mitt stora förtret är det på väg att försvinna. Hål i läppen, efter ja, en vild ungdom för att göra en lång historia kort.

När jag var liten ville jag bli: Sopgubbe för de verkade hiutta så mycket fint i soprummen (och det blev jag ju nästan okcså), Fotbollspelare för att få vara med på TV, brevbärare för de hade så många gummiband.

Detta vill jag äta på min födelsedag
: Prinsesstårta så klart.

Jaha, så nu vet ni det.
Det här blir nog de sista aningens meningslösa frågorna jag svarar på på den här bloggen. Det är roligt men lite väl meningslöst. Men roligt. Eller ja, om det blir någon mer gång så kan ju ni som inte vill veta scrolla förbi, eller blunda när ni läser det inlägget.

1 kommentar:

Cliff Hanger sa...

Blodpuddingen, jag gillar din inställning till mina utmaningar. Kanske nåt man kan dra nytta av i framtiden... :-)