söndag, maj 14, 2006

Garderoben

Jag hatar internet. Det finns för mycket att välja på. Så mycket att ingenting är roligt. Att man inte kan koncentrera sig på en sak i taget. Att man kommer på fler, nya saker att roas av hela tiden, så det inte är roligt längre. Det är som min garderob. Där finns jätte-många kläder, men inget jag vill ha på mig. Det är som att ladda ner musik. När allt finns, vill jag inte ha något. Då duger ingenting. Det borde finnas färre saker att välja mellan här i världen. Så man inte blev så bortskämd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ville bara påminna om att du sa till din farfar, när du var 5-6 år, och han snickrade och svor," Du kan säga stekpanna istället farfar!"
mamman

mattiasg sa...

lyssna på din mamma, inte svära.
men www är ju enastående fantastiskt o om du inte har ngt att lyssna på för att du har allt (som du köpt) så lyssna på Elias feat. Frans om o om o om igen. den är ju en direkt gåva. its divine!
o i garderoben...det kanske är kläderna som inte vill ha dig.
visa dem vem som bestämmer så kommer du att gilla dem allihop igen.
closet karma.

lisa sa...

mamma: ha ha, det ska jag skriva nästa gång.
mattias: ska kolla upp den där Elias.

Cliff Hanger sa...

Jag hatar Internet för att det får mig att sitta alldeles för många timmar och slösurfa, eftersom det alltid finns något att läsa eller titta på. Det finns alltid någonting, bara några klick bort. I grunden är detta bra, men har mans vårt för självdisciplin...

Stefan sa...

luve the net...och har gjort det sedan jag stapplade omkring bland modemens era 96...fuck är det tie år sedan?