måndag, maj 15, 2006

Tacktal!



Tack.
Tack alla ni som läser min blogg. Det var inte tänkt så, från början.
Tack för uppmuntran, tack supporterklubben i Varberg.
Tack till er som skriver egna, som skriver så jag skrattar så jag kiknar och får lite mer inspiration.
Och ett speciellt tack till er som bemödar er att skriva kommentarer. Ni som är så bra, som kanske inte ens finns på rikigt.
Tack allihop, även om ni kanske inte riktigt är 5000 på riktigt.
Jag är lite rörd. Som att få en Oscar. Nu siktar vi mot 10 000. Och jag lovar, jag ska inte ta betalt. Sån´t storhetsvansinne har jag inte drabbats av. Än.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! :)

Cliff Hanger sa...

Tack själv för intressant läsning! :-)

Anonym sa...

finfint med 5k.

får bju på tårta nästan ju

Stefan sa...

räknare rular. Grattis kul att hitta hit

lisa sa...

tårta? ja tack. Prinsess helst.
stefan: välkommen

SixesAndSevens sa...

Jag vill också ha en räknare... men jag lyckas inte få dit den... gör som man ska, men det blir ingen... Alltså gör jag inte som man ska. Var i "templates" ska den klistras in? Fattar inte. Tips mottages tacksamt.

lisa sa...

sixes: hmmm spelar det någon roll var man har den? jag har min under alla länkar i templaten, väldigt långt ner med andra ord. men jag kan inte sån´t egentligen, det blev nog bara så.

mikebike sa...

ahh vänta du bara... snart kommer du bli sugen på att ta betalt. jag kommer nog prenumerera... för att främja majornapatriotismen om inte annat!

lisa sa...

visst, jag tackar inte nej till lite lokalpatriotiska spänn...