tisdag, augusti 29, 2006

support tack?!?

Hjälp! Hur jag än gör, så är mitt tagentbord dumt i huvudet. Det blir fler än en bokstav nästan hela tiden. Speciellt a:n, de blir aa:n. Och så vidare. Det hjälper inte hur lätt jag är på handen. Och jg har försökt ändra inställningar, men det hjälper inte. Det blir likadant i alla fall. Hur gör jag? Ska jag ha tumvantar och händerna upphängda i någon slags ställning så jag inte trycker för hårt på tangenterna? Jag har en laptop och att koppla in ett extra tanngentbord är inte något alternatiiv. (åh, där ser ni, på i:na.)
Det här är extremt frustrerande. Extremt. Hjälp.

(Nästa vecka tar vi lektionen Hur formaterar jag om hela skiten och skaffar mig mer virusprogram)

3 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Du har alltså provat att ändra repetitionshastigheten på Kontrollpanelen > Tangentbord > Hastighet? Funkar det inte ändå så är det faktiskt nog nåt fel på själva tangentbordet.

lisa sa...

Ja, det har jag provat. Och just när jag ställde in det, då man porvade, så märktes det skillnad, men inte sedan. Skumt. Min dator kanske har väldigt kort minne?

Cliff Hanger sa...

Jag lider med dig. Vet tyvärr inte vad man ska göra.