måndag, september 04, 2006

det säger bara klick

Det klickar i mitt öra när jag andas. Är det verkligen normalt, eller är det ett straff för helgens partajande?
Bäst att kolla sjukvårdsupplysningen.

Helgens frågor har bland annat bestått av:
Varför anses lärarstudenter dummare än andra studenter?
Varför tycker jag egentligen så otroligt illa om min f.d chef och har han problem med kvinnor?
Hur är det att snusa?
Och varför riskerar man att gravid av att låna en bil?


Uppad: det försvann med lite näsdroppar och äpple. Så det var nog inget straff.

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

"Varför anses lärarstudenter dummare än andra studenter?"

För att vissa av dem hoppar av och återgår till att köra buss i stället?

lisa sa...

ha ha ha.
Men om du och alla andra lärarstudenter hade blivit tagna lite mer på allvar, hade ni kanske trivts bättre på utbildningen och inte längtat tillbaka till tidigare karriärer?

I det här fallet hadnlade det om en lärare på lärarprogrammet som var väldigt orolig att hon krävde för mycekt av lärarstudenterna när hon aktiskt bad dem att läsa delar av en doktorsavhandling, hon stod och bad om ursäkt för det. Jag tänker att om man ska bli lärare, ska man nog klara av en och annan doktorsavhandling, så länge de är inom ämnet.