tisdag, oktober 03, 2006

Asså?

Självklart var det dags för ett personlighetsstest!

Du är

Ernst Billgren
Trygghetsfaktor: 36 %

Du jobbar lite för att vara rörlig.
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med. Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter.
Säkert lycklig i dina förhållanden. Kräsen utan att tappa perspektiven.

Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker.

Men jag tycker inte riktigt om Ernst B. Kanske svarade lite fel?

Testet hittar du här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag e också Ernst.

tror detta test är det sämsta på hela internet faktiskt :)

lisa sa...

Förmodligen det sämsta. Men lite roligt.

Cliff Hanger sa...

Om båda ni två blev Ernst måste det vara en helt otrolig slump. Eller mer troligt: De har matat in för få kändisar i sina svar. Men det var schyssta jobb du fick som förslag.

lisa sa...

Ja, kunde det inte vara så att man fick välja mellan de jobben som testet kom fram till? Att de redan fanns reserverade, så att säga.

Saring sa...

Åh jag blev Annika Lantz. jaha... ja hon är ju kul och smart så, okej då! :o)

lisa sa...

Åh, jag skulle svarat lite mer som dig! Jag vill också vara Annika Lantz.